diumenge, 31 de maig del 2009

primavera (diumenge al parc), i tanquem...




Interessant la tarda al Parc del escorxador, a quatre passes de casa, i on he apres varies coses...

M'hà extranyat veure els músics de Klaus & Kinsky amb la pulsereta que portavem aquests dies el públic de pagament, i mentre plegaven i omplien la furgoneta no m'he estat de preguntarlis que passava. Donç bé, sembla que no s'els ha donat el status d'artistes "oficials", i que en recompensa els han donat el passi de franc... :-((

Molt interessant poder moure-t per devant i per darrera del escenari quan tens un "One man show" com Karl Blau. Entens l'importancia de la pedalera a la música actual (a la meva joventut m'havia de comformar en fer anar el Wah-Wah). Tot i que m'hà agradat molt en Karl, m'haguera encantat poder fer el mateix amb el Andrew Bird.

Després de veure els Plants & Animals, m'acabo de convencer que (Akron apart), el futur està al Canada.

I finalment, es encantador que al menys una part del festival estigui oberta a tothom. Tant Klaus & Kinski com Karl Blau han disposat de un homeless cadascú, animant el show, imagino que es sentien contents de que la festa arribes a casa seva...