divendres, 7 de novembre del 2008

los niños cantores de lima

Introbables al E-Mule, però un grup de culte per a minories selectes. El seu repertori anava desde l'italo-austriac, al japonès, el quechua...
Jo en vaig ser membre fins que em van catapultar a la orquestra infantil (cementerio de elfantes ) de Lima). Cap dels discs (només en conec un) compta amb la meva participació), però d'aquest únic que conec us en puc dir que mantenia viu l'estil en el que jo vaig "excelir".

Us volia posar unes imatges però no hi hà res (anavem vestits com els nostres rivals de Viena però una proporció significativa presentaven trets facials poc alpins i molt andins...) em sembla que m'explico.

PS: respecte a la definició "grup de culte", cal restringir-ho als cultivadors orgullosos progenitors de la canalla.